VAATA KA   >>
niiheaxxl.ee 3650 aktiivset superpakkumist!

Korduma Kippuvad Küsimused

1. Kuidas teie juurde tulla ja sisse pääseda?

Asume Pärnu maantee 146. Tallinnas, kolmandal korrusel. Sisse pääsete uksest mis asub maja sisenurgas katusealuse all. Uksekõrval ka majajuht.

2. Kuidas saan paki kätte posti teel ja kas selle kohta tuleb ka teavitus?

Kui olete tellinud toote posti teel, peaksite järgima kampaania tingimustes kirjas olevat tarneaega, mille leiate Niihea.ee kodulehelt vastava toote juurest. Tingimustes kirjas oleval tarneajal saabub teie poolt valitud postiteenusega toode. Kui pakk on jõudnud kohale, saabub teile teavitus ostu sooritamisel kirja pandud kontaktandmetele SMSi teel. Kui tarneaeg peaks mingil põhjusel hilinema, saadab Niihea.ee teile e-mailile ka vastavasisulise teavituse.

3. Kellele pean näitama voucherit, kui toode on tellitud posti teel ?

Kui olete tellinud toote posti teel, siis ei pea te voucherit enam kellelegi näitama. Tuleb vaid jääda ootama teavitust paki saabumisest SMSi teel. Igaks juhuks hoidke voucher alles seni, kuni olete toote kätte saanud ja sellega rahule jäänud.

4. Kas toodet või voucherit saab tagastada ning kuidas seda teha? Kas mõnda kaupa ei ole võimalik tagastada?

Nii kauba kui ka voucheri tagastamisõigus on 14 päeva. Asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes. Kaupa võib proovida ja sellega tutvuda, et veenduda sobivuses või mittesobivuses, kuid proovimise käigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne mõjutatus. Proovimine tähendab samaväärset kasutust nagu on tavaks jaekaubanduses enne ostu  sooritamist. (Nt. mahlapressiga ei tohi purustada puuvilju, kohviveskiga ei tohi jahvatada kohvi, muruniidukiga ei tohi niita muru ja arvutil ei tohi käivitada tarkvara.) Voucheri tagastamisel ei tohi selle kehtivusaeg olla lõppenud ega voucher olla kasutatud. Raha tagastatud kauba või voucheri eest kantakse kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast ostust taganemise teate jõudmisest müüjale. Tarbija kohustub vajadusel kandma kauba tagastuskulud kuni 10 EUR ulatuses, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud tarbija poolt ostetutele. Juhul, kui peale tagastust ilmneb, et tagastatud toode või voucher ei vasta ülal toodud tingimustele, siis raha ei tagastata. Tagastamisele ei kuulu tooted, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (avatud pakendiga aluspesu, meigitooted, toidulisandid, toiduained jms) ning eritellimuse järgi valmistatud tooted. Võtke alati meiega ühendust, kui teil on tellitud kaupadega tekkinud probleeme. Proovime alati leida teile sobiva lahenduse!

5. Kus paiknevad SmartPosti automaadid?

SmartPosti 81 pakiautomaati asuvad suuremates asulates üle Eesti. Täpsemaid asukohti saab näha SIIT (siia link http://uus.smartpost.ee/pakiautomaatide-asukohad). Paki saate automaadist imelihtsalt kätte teile SMSi teel saadetud uksekoodiga.

6. Millistel juhtudel on oluline järgida voucheri kehtivusaega?

Voucheri kehtivusaega peab järgima vaid juhul, kui olete kättesaamisviisiks valinud ise järele tulemise või soetanud endale voucheriga mõne teenuse (ilusalongi, toitlustuse jms). Tellides toote posti teel, tuleb järgida kampaania tingimustes märgitud tarneaega. Kui vastav kampaania on Niihea.ee kodulehel lõppenud, kuid soovite siiski teada saada toote tarneaega, siis leiate selle ka ostetud voucherilt.

7. Mida teha, kui kaotasin voucheri ära?

Kui olete kaotanud või kogemata kustutanud voucheri, palume kirjutada sellest tellimine@niihea.ee, lisades e-mailile maksekorralduse koopia või voucheri numbri (selle olemasolul) ning saadame teile e-mailile uue voucheri.

8. Kellele teatada, kui mul on pretensioon ostetud teenuse või toote kohta?

Pretensiooni korral kirjuta sellest vabas vormis e-mailile info@niihea.ee e-postile, ning teeme kõik endast oleneva, et teie murele nii kiiresti kui võimalik sobiv lahendus leida.

9. Mida teha, kui unustasin Niihea.ee kasutajanime või parooli?

Juhul, kui te ei pääse enda Niihea.ee kontole ligi, palume uus parool tellida vajutades lingile „unustasin parooli“ lehele sisselogimise aknas.

10. Mille jaoks kasutatakse minu isikuandmeid?

Niihea.ee kasutab teie isikuandmeid üksnes tellimuse täitmiseks. Võite olla kindel, et kasutajate andmete konfidentsiaalsus on meie jaoks prioriteet. Me ei avalda teie isikuandmeid ilma teie poolse nõusolekuta kolmandatele isikutele, välja arvatud Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevatel juhtudel.

11. Kuidas kustutada oma e-mail teie uudiskirja saajate seast?

E-maili kustutamiseks on e-maili alumises osas nupp „loobu uudiskirjast“.Vajutades sellele on teie e-mail uudiskirjade saajate seast eemaldatud.

12. Kuidas on võimalik voucheri eest tasuda ja milliseid internetipankasid on võimalik maksmisel kasutada?

Voucheri eest on võimalik tasuda kasutades Niihea.ee lehel olevaid pangalinke: SEB, Danske Bank;, Nordea ja Swedbank. Tasuda on voucheri eest on võimalik ka Niihea.ee kontoris sularahas. Samuti võite sularaha eest soetada tooteid mida Niihea.ee müüb oma kontorist.

13. Kuidas ma oma voucheri kätte saan?

Voucher saadetakse teile kohe peale ostu sooritamist e-mailile. Juhul, kui mingil põhjusel voucher kohale ei jõudnud, kirjuta sellest e-mailile tellimine@niihea.ee lisades ka maksekorralduse koopia ning saadame Sulle voucheri uuesti.

14. Kas ostmiseks pean olema registreeritud kasutaja?

Ei pea, kuid soovitame seda siiski teha. Registreeritud kasutaja näeb oma ostude ajalugu ja on alati kursis päeva parimate pakkumistega. Lisaks saadame aeg-ajalt ka personaliseeritud pakkumisi, lähtudes Sinu eelnevatest ostudest.

15. Kui turvaline on Niihea.ee e-poe kasutamine?

Oleme valinud oma koostööpartneriteks üksnes usaldusväärsed ettevõtjad ning oleme veendunud nende toodete ja teenuste kvaliteedis. Kõik maksed meie veebilehel on 100% turvalised.

16. Kuidas saan müüa oma ettevõtte teenust või toodet Niihea.ee leheküljel?

Kui soovid teha meiega koostööd, võta julgelt ühendust meie võimeka müügimeeskonnaga, kes töötab Sinu äri heaks. Sinu käsutuses on kogenud professionaalid, kes on läbi viinud sadu edukaid kampaaniaid. Saada e-mail koostöösoovi ning kontaktandmetega info@niihea.ee või helista telefonil 55514501.

17. Mis päevadel ja mis kellaajal saab Niihea.ee kontorisse toodetele järgi tulla? Kas voucher peab olema välja prinditud?

Niihea.ee kontorisse saab kaubale järgi tulla juhul, kui toote kampaania tingimused seda lubavad ning ostu sooritamisel valisite tarneviisiks ise järele tulemise. Tooted saab kätte esmaspäevast reedeni 9.00-17.20. Voucher ei pea olema välja prinditud, kuid teil peab olema üles kirjutatud voucheri number, mille leiate voucherilt.

18. Kas voucheri eest saab tasuda krediitkaardiga?

Jah, saab küll. Maksta saab kohapeal nii krediit- kui ka deebet kaardiga, ning ka sularahas.

19. Kuidas saan ostetud voucheri eest arve?

Kuna Niihea.eel on pakkumiste vahendaja ning ostu-müügi leping sõlmitakse voucheri väljastamisel ostja (tarbija) ning teenusepakkuja (kaupmehe) vahel, siis käibemaksuseaduse mõistes on tegemist teenusepakkuja (kaupmehe) käibega, mitte Niihea.ee omaga. Seetõttu ei saa Niihea.ee väljastada ka tarbijale arvet, millel oleks näidatud käibemaks. Va Erandjuhud kui Niihea.ee ise on toote müüja. Arve saadame teile raamatupidamisse näitamaks kuhu olete teinud ülekande. Tegeliku kuludokumendi koos käibemaksuga saate te teenusepakkuja käest. Kui soovite ostule arvet juriidilisele isikule siis täitke kindlasti ostukorvis selleks vajalikud väljad ja me saadame teile arve. Teie arvesoovist teavitame ka teenusepakkujat meie ise.